- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235501 - Neformaliojo švietimo mokytojas (meninis ugdymas)
Moko mokinius šokio, dramos, vaizduojamojo ir kitų menų (išskyrus muziką) teorijos, praktikos ir atlikimo atskirai nuo bendrojo (pradinio, pagrindinio, vidurinio) ugdymo ir aukštojo mokslo sistemos, tačiau gali mokyti papildomai privačiai ar mažose grupėse po pamokų pagal jungtines su bendrojo švietimo įstaigomis programas.
Pagrindinės užduotys
• dirba atskirai nuo bendrojo (pradinio, pagrindinio, vidurinio) ugdymo ir aukštojo mokslo sistemos arba teikia pagalbą šių lygmenų mokiniams ir mokytojams;
• padeda mokiniams eksperimentuoti su skirtingais stiliais ir technikomis ir kartu skatina juos kurti savo stilių;
• moko mokinius apie įvairius meno žanrus ir raiškos formas;
• supažindina mokinius su meno istorija ir repertuaru, kursuose naudoja praktika grindžiamus metodus;
• skiria užduotis, rengia egzaminus, atsiskaitymus ir juos vertina, registruoja bei teikia ataskaitas.
Būdingos kompetencijos
• skatinti mokinių kūrybiškumą;
• padėti mokiniams mokytis;
• mokyti meno pagrindų;
• pademonstruoti techninių žinių apie vaizduojamojo meno pagrindus;
• stebėti mokinių pažangą.