- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235301 - Neformaliojo švietimo mokytojas (užsienio kalbų mokymas)
Moko užsienio kalbų suaugusiuosius ir vaikus, kurie kalbos mokosi norėdami asmeniškai tobulėti arba migracijos tikslais, kad atitiktų įsidarbinimo reikalavimus ar jiems būtų lengviau dalyvauti švietimo programose užsienio kalba.
Pagrindinės užduotys
• dirba atskirai nuo bendrojo (pradinio, pagrindinio, vidurinio) ugdymo ir aukštojo mokslo sistemos arba teikia pagalbą šių lygmenų mokiniams ir mokytojams;
• vertina mokinių gebėjimų lygmenį ir kalbos išmokimo sunkumą, nustato mokinių poreikių ir mokymosi tikslus;
• veda, planuoja ir rengia pamokas, grupinius bei individualius seminarus, kurių turinys ir sparta pritaikyti mokinių gebėjimams ir poreikiams;
• rengia pamokų planus ir organizuoja kryptingą veiklą;
• skiria užduotis, rengia egzaminus, atsiskaitymus ir juos vertina, registruoja bei teikia ataskaitas;
• įvertina ir žymi kiekvieno mokinio pažangą.
Būdingos kompetencijos
• mokyti kalbų;
• padėti mokiniams mokytis;
• dėmesingai atsižvelgti į mokinio padėtį;
• prižiūrėti šnekamosios kalbos mokymąsi;
• vertinti mokinių parengiamojo mokymosi patirtį.