- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235205 - Kitų specialiųjų poreikių asmenų mokytojas
Moko fizinę ar psichinę negalią turinčius vaikus, jaunuolius ar suaugusiuosius arba mokymosi sunkumų ar kitų specialiųjų poreikių turinčius asmenis. Skatina socialinį, emocinį, intelektinį ir fizinį mokinių vystymąsi.
Pagrindinės užduotys
• rengia pamokų planus ir organizuoja kryptingą veiklą;
• moko naudotis specialiosiomis pagalbinėmis priemonėmis, taiko ugdymo ir mokymo metodus, padedančius vaikams kompensuoti savo apribojimą;
• įvertina ir žymi kiekvieno mokinio pažangą;
• konsultuojasi su tėvais, gydančiais gydytojais, psichologais, socialiniais darbuotojais;
• vertina, kokį psichologinį poveikį turimos problemos daro mokiniams jų švietimo, profesinėje ar socialinėje aplinkoje.
Būdingos kompetencijos
• veiksmingai bendrauti sveikatos priežiūros srityje;
• padėti specialiųjų poreikių turintiems vaikams mokymosi aplinkoje;
• derinti mokymą prie mokinių gebėjimų;
• parengti individualiems poreikiams pritaikytą mokymo planą;
• padėti vaikams įgyti asmeninių įgūdžių.