- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235202 - Logopedas
Dirba su vaikais, turinčiais kalbos ir bendravimo sutrikimų.
Pagrindinės užduotys
• dėmesį skiria etiologijai, vertinimui, diagnozavimui, gydymui, taip pat įvairaus amžiaus žmonių bendravimo ir rijimo sutrikimų prevencijai;
• padeda vaikams palaikyti, stiprinti, gerinti, įgyti ar atkurti gebėjimą bendrauti žodžiu ir neverbaline kalba;
• orientuojasi į kalbos, kalbėjimo, balso ir klausos funkcijas, taip pat kaukolės, veido ir burnos srities sutrikimus ir negalią;
• vertina, kokį psichologinį poveikį kalbos problemos daro mokiniams jų švietimo, profesinėje ar socialinėje aplinkoje;
• atlieka mokslinius tyrimus su kalbėjimu susijusiomis temomis ir jiems vadovauja.
Būdingos kompetencijos
• veiksmingai bendrauti sveikatos priežiūros srityje;
• įvertinti psichologinį kalbos problemų poveikį;
• atlikti mokslinius tyrimus su kalbėjimu susijusiomis temomis;
• nustatyti kalbos sutrikimus;
• parengti individualiems poreikiams pritaikytą lavinimo planą.