- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235190 - Kiti švietimo metodų specialistai
Kiti švietimo metodų specialistai, kurie neišvardyti 2351 pogrupyje „Švietimo metodų specialistai ir kurie nagrinėja mokytojų darbą, švietimo įstaigų veiklą ir pasiektus rezultatus, rekomenduoja, ką reikėtų keisti ir tobulinti.
Pagrindinės užduotys
• siekia įgyvendinti kokybiškas ir dinamiškas mokymosi ir dalyvavimo programas;
• teikia mokytojams nuolatines profesinio tobulėjimo, mokymo ir konsultacines paslaugas.
• kuria, įgyvendina ir vertina klasėms, grupėms ar pavieniams asmenims skirtas programas ir renginius;
• rengia ir plėtoja mokymosi strategiją, siekdami įtraukti visuomenę atsižvelgdami į muziejaus arba meno centro etosą;
• planuoja ir organizuoja meninius renginius, pasirodymus ir kitus renginius ir su muziejais susijusią švietimo veiklą ir renginius.
Būdingos kompetencijos
• planuoti meno šviečiamąją veiklą;
• rengti kultūros renginių vietos mokymosi strategijas;
• vertinti kultūros renginių vietos programas;
• vertinti kultūros renginių vietos lankytojų poreikius;
• plėtoti šviečiamąją veiklą.