- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235102 - Mokymo planų sudarytojas
Rengia ir tobulina švietimo įstaigų mokymo programas. Analizuoja esamų mokymo programų kokybę ir siekia jas tobulinti. Palaiko ryšį su švietimo specialistais, kad būtų užtikrinta tiksli analizė. Teikia ataskaitas dėl mokymo programų raidos ir vykdo administracines pareigas.
Pagrindinės užduotys
• organizuoja ir koordinuoja ugdymo planus, rengia ir įgyvendina ugdymo programų, pamokų tvarkaraščius;
• inicijuoja naujų mokymo technologijų ir strategijų diegimą, užtikrina ugdymo proceso įgyvendinimą;
• palaiko ryšį su švietimo specialistais, kad būtų užtikrinta tiksli analizė;
• atlieka ugdymo proceso stebėseną, vertina ir analizuoja ugdymo kokybę, teikia metodinę pagalbą mokiniams ir mokytojams;
• rengia statistinių duomenų ataskaitas, rengia mokinių registro, pedagogų registro duomenis, bendradarbiauja su mokiniais, jų tėvais (globėjais, rūpintojais).
Būdingos kompetencijos
• parengti pedagoginę koncepciją;
• vykdyti strateginį planavimą;
• tikrinti švietimo įstaigas;
• užtikrinti, kad būtų laikomasi nustatytos tvarkos;
• konsultuoti mokymo programų rengimo klausimais.