- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
235101 - Švietimo konsultantas
Tiria ir vertina švietimo būklę. Analizuoja, kaip tenkinami vaikų ir suaugusiųjų švietimo poreikiai. Rengia švietimo veiklos programų projektus, konsultuoja ir teikia pasiūlymus dėl vaikų privalomojo švietimo, prieinamo visuotinio švietimo, mokyklų tinklo formavimo klausimais.
Pagrindinės užduotys
• tiria, analizuoja ir vertina švietimo būklę, kaip tenkinami vaikų ir suaugusiųjų švietimo poreikiai;
• rengia švietimo veiklos programų projektus, konsultuoja ir teikia pasiūlymus dėl vaikų privalomojo švietimo, prieinamo visuotinio švietimo, mokyklų tinklo formavimo klausimais;
• organizuoja, prižiūri ir tobulina mokyklų, pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai įstaigų vykdomą ikimokyklinį ir priešmokyklinį vaikų ugdymą;
• pataria tokių asmeninių problemų, kaip socialinės integracijos ir elgesio sutrikimų, klausimais, taip pat su mokykla susijusiais klausimais;
• bendradarbiauja su mokyklos socialiniu darbuotoju ir (arba) mokyklos psichologu ir prireikus nukreipia į kitas paramos tarnybas.
Būdingos kompetencijos
• konsultuoti besimokančius asmenis;
• palaikyti ryšius su švietimo įstaigomis;
• nustatyti švietimo poreikius;
• stebėti švietimo sektoriaus pokyčius;
• bendrauti jaunimo gerovės klausimais;
• įveikti sunkumus, kurie trukdo mokymosi pažangai.