- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
234202 - Priešmokyklinio ugdymo pedagogas
Sistemingai stebi ir vertina vaiko gebėjimus, socialinę kultūrinę kompetenciją, įvairiais būdais fiksuoja vaiko pasiekimus. Organizuoja pedagoginį procesą, orientuotą į individualius vaiko ugdymo(si) poreikius, priešmokyklinio ugdymo tikslus, uždavinius. Kuria funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią ugdymo(si) aplinką.
Pagrindinės užduotys
• rengia visos klasės arba mažesnių grupių pamokų planus pagal nustatytą ugdymo programą;
• organizuoja individualias ir grupines veiklas, kuriomis siekia lavinti vaikų judėjimo, bendradarbiavimo ir socialinius įgūdžius, ugdyti pasitikėjimą ir supratimą;
• stebi vaikų pažangą, prireikus padeda individualiai ir vertina vaikų žinias bei rezultatus;
• prižiūri vaikus, esančius klasėje ir darželio teritorijoje, užtikrina, kad būtų laikomasi nustatytų saugos ir elgesio taisyklių;
• vadovauja vaikų veiklai, kuri suteikia galimybę kūrybinei raiškai, naudojant meno, dramos kūrinius, muziką ir fizinį parengtumą.
Būdingos kompetencijos
• prižiūrėti vaikus;
• įvertinti vaikų vystymąsi;
• palaikyti ryšius su vaikų tėvais;
• stiprinti vaikų gerovę;
• įgyvendinti vaikų priežiūros programas.