- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
234190 - Kiti pradinio ugdymo mokytojai
Kiti pradinio ugdymo mokytojai, kurie neišvardyti 2341 pogrupyje „Pradinio ugdymo mokytojai“ ir kurie pradinių mokyklų I–IV klasių mokinius moko pagrindinių dalykų (matematikos, gimtosios kalbos, pasaulio pažinimo, kartais – dailės ir darbų, kūno kultūros) ir organizuoja papildomą ugdomąją veiklą šių klasių mokiniams.
Pagrindinės užduotys
• išstudijuoja programą, parengia ugdymo programos planą ir apskaičiuoja ugdymo plano laikotarpį, remdamiesi mokymo įstaigos nuostatais ir ugdymo programų tikslais;
• užtikrina mokinių, dažniausiai vaikų, švietimą mokyklose;
• stebi mokinių pažangą, prireikus padeda individualiai ir vertina mokinių žinias bei rezultatus;
• pagal programą rengia ir vertina mokinių atsiskaitymus, ruošia užduotis, testus;
• mokinius moko individualiai ir grupėmis, naudodami įvairius mokymo metodus ir medžiagą, tokius kaip kompiuterius, knygas, žaidimus, ir juos pritaiko skirtingiems mokinių poreikiams;
• prižiūri mokinius klasėse ir kitose mokyklos vietose, įskaitant ir žaidimų aikšteles.
Būdingos kompetencijos
• rengti pamokų turinį;
• padėti mokiniams mokytis;
• stebėti mokinių pažangą;
• palaikyti mokinių drausmę;
• vertinti mokinius;
• spręsti vaikų problemas.