- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
234101 - Pradinio ugdymo mokytojas
Moko kelių dalykų pradinėse klasėse ir organizuoja papildomą ugdomąją veiklą šių klasių mokiniams. Pradinių mokyklų I–IV klasių mokinius moko pagrindinių dalykų: matematikos, gimtosios kalbos, pasaulio pažinimo, kartais – dailės ir darbų, kūno kultūros.
Pagrindinės užduotys
• išstudijuoja programą, parengia ugdymo programos planą ir apskaičiuoja ugdymo plano laikotarpį, remdamasis mokymo įstaigos nuostatais ir ugdymo programų tikslais;
• užtikrina mokinių, dažniausiai vaikų, švietimą mokyklose;
• stebi mokinių pažangą, prireikus padeda individualiai ir vertina mokinių žinias bei rezultatus;
• pagal ugdymo programą rengia ir vertina mokinių atsiskaitymus, ruošia užduotis, testus;
• mokinius moko individualiai ir grupėmis, naudodamas įvairius mokymo metodus ir medžiagą, tokius kaip kompiuterius, knygas, žaidimus, ir juos pritaiko skirtingiems mokinių poreikiams;
• prižiūri mokinius klasėse ir kitose mokyklos vietose, įskaitant ir žaidimų aikšteles.
Būdingos kompetencijos
• rengti pamokų turinį;
• padėti mokiniams mokytis;
• stebėti mokinių pažangą;
• palaikyti mokinių drausmę;
• vertinti mokinius;
• spręsti vaikų problemas.