- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
233001 - Pagrindinio ir (ar) vidurinio ugdymo mokytojas
Užtikrina mokinių, dažniausiai vaikų ir jaunuolių, švietimą vidurinėse mokyklose. Paprastai jie specializuojasi ir moko savo studijų srityje. Jie rengia pamokų planus ir medžiagą, stebi mokinių pažangą, prireikus padeda individualiai ir vertina mokinių žinias bei rezultatus pasitelkdami užduotis, testus ir egzaminus.
Pagrindinės užduotys
• pasirenka mokymo ir mokymosi strategijas, remiasi mokinių individualiais mokymosi poreikiais ir tikslais
• bendrauja su mokyklos darbuotojais, mokytojais, mokytojų padėjėjais, akademiniais patarėjais ir direktoriumi, su mokinių gerove susijusiais klausimais
• parengia mokymo programos planą ir apskaičiuoja mokymo plano laikotarpį, remiasi mokyklos nuostatais ir mokymo programų tikslais
• teikia papildomus pratimus ir užduotis, kuriuos mokiniai turi parengti namuose, tiksliai juos paaiškina, nustato atlikimo terminą ir vertinimo metodą
• taiko įvairius metodus, mokymosi būdus, naudoja įvairias mokymo priemones ir metodikas, atitinkančias veiklos turinį, mokinių lygį, tikslus ir prioritetus
Būdingos kompetencijos
• derinti mokymą prie mokinių gebėjimų
• palaikyti ryšius su švietimo darbuotojais
• parengti mokymo programos planą
• skirti namų darbus
• taikyti mokymo strategijas