- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
216605 - Reklamos dizaineris
Naudodamas grafinius, specialiuosius, animacinius ir kitus efektus kuria reklamai skirtą vaizdinę medžiagą, kuri perduodama spaudos, elektroninėmis skaitmeninėmis ir kitomis vaizdinėmis visuomenės informavimo priemonėmis.
Pagrindinės užduotys
kuria vaizdinius elementus, logotipus, plakatus, interneto reklamjuostes;
priderina dizainą pagal klientų norus, prekės ženklą ir kampanijos tikslus;
naudojasi grafinio dizaino programomis, tokiomis kaip „Adobe Photoshop֧“, „Illustrator“ ir kt.;
bendradarbiauja su klientais ir kūrybiniais komandos nariais;
domisi naujausiomis dizaino tendencijomis ir taiko inovatyvius sprendimus.
Būdingos kompetencijos
sukurti vaizdinius elementus, mąstyti inovatyviai; naudoti profesionalias grafinio dizaino programas, kurti aukštos kokybės dizainą; suprasti klientų poreikius, bendrauti su komandos nariais ir aiškiai perduoti savo idėjas; sukurti dizainą, atitinkantį prekės ženklo tapatumą, pritaikyti vaizdinį stilių pagal konkrečias kampanijas; stebėti naujausias dizaino tendencijas ir technologines naujoves.