- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
143906 - Konferencijų centro vadovas
Koordinuoja ir planuoja kasdienę centro veiklą. Užtikrina, kad užklausas pateikusių asmenų poreikiai būtų patenkinami veiksmingai ir laikantis veiklos strategijos. Vadovauja darbuotojams ir procedūroms, valdo išteklius, patobulina geriausią praktiką ir pasiekia aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
planuoja, organizuoja ir vykdo konferencijas bei renginius konferencijų centre;
užtikrina, kad renginiai būtų paruošti laiku;
bendrauja su klientais, aptaria jų poreikius, suderina renginio detales ir siūlo paslaugas;
vadovauja personalui, užtikrina renginių organizavimo ir vykdymo sėkmę;
stebi renginių biudžetą ir veiklos efektyvumą, rengia ataskaitas ir analizuoja.
Būdingos kompetencijos
planuoti ir organizuoti įvairaus masto konferencijas, derinti skirtingas detales; suprasti klientų poreikius, siūlyti tinkamas paslaugas ir užtikrinti, kad jie būtų patenkinti; pasirūpinti visomis techninėmis reikmėmis ir užtikrinti jų veikimą; vadovauti komandai, kuri organizuoja ir valdo renginius; optimizuoti išteklius ir pasiekti ekonominį veiklos tvarumą.