- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
143902 - Kontaktų centro vadovas
Koordinuoja ir planuoja kasdienę centro veiklą, užtikrina, kad užklausas pateikusių asmenų poreikiai būtų patenkinti. Vadovauja darbuotojams ir procedūroms, valdo išteklius, tobulina klientų aptarnavimą ir pasiekia aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas
Pagrindinės užduotys
suderina darbuotojų veiklą ir pareigas, užtikrina, kad centro ištekliai būtų naudojami kuo veiksmingiau, siekia numatytų tikslų;
užtikrina, kad klientai gautų aukščiausio lygio paslaugas;
valdo kontaktų centro darbuotojų komandą, suteikia jiems vadovaujantį palaikymą ir rengia mokymus;
stebi ir analizuoja veiklą bei tobulina procesus efektyvumui didinti;
užtikrina, kad komanda laikytųsi nustatytų standartų ir procedūrų.
Būdingos kompetencijos
koordinuoti su darbu susijusią veiklą; vadovauti, motyvuoti ir valdyti darbuotojų komandą; planuoti, organizuoti ir valdyti kontaktų centro veiklą; analizuoti veiklą, interpretuoti duomenis ir priimti veiklos gerinimo sprendimus; užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.