Pereiti į pagrindinį turinį

143902 - Kontaktų centro vadovas

Koordinuoja ir planuoja kasdienę centro veiklą, užtikrina, kad užklausas pateikusių asmenų poreikiai būtų patenkinti. Vadovauja darbuotojams ir procedūroms, valdo išteklius, tobulina klientų aptarnavimą ir pasiekia aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas


Pagrindinės užduotys

suderina darbuotojų veiklą ir pareigas, užtikrina, kad centro ištekliai būtų naudojami kuo veiksmingiau, siekia numatytų tikslų; 

užtikrina, kad klientai gautų aukščiausio lygio paslaugas; 

valdo kontaktų centro darbuotojų komandą, suteikia jiems vadovaujantį palaikymą ir rengia mokymus; 

stebi ir analizuoja veiklą bei tobulina procesus efektyvumui didinti; 

užtikrina, kad komanda laikytųsi nustatytų standartų ir procedūrų.

Būdingos kompetencijos

koordinuoti su darbu susijusią veiklą; vadovauti, motyvuoti ir valdyti darbuotojų komandą; planuoti, organizuoti ir valdyti kontaktų centro veiklą; analizuoti veiklą, interpretuoti duomenis ir priimti veiklos gerinimo sprendimus; užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.

Versija: 2023
Pagrindinės grupės kodas: 1
Pagrindinio pogrupio kodas: 14
Grupės kodas: 143
Pogrupio kodas: 1439