- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
132413 - Siuntų pristatymo paslaugų padalinio vadovas
Vadovauja padaliniui, atsako už kokybišką ir efektyvų siuntų pristatymą, taip pat nustato veiklos tikslus ir strategiją, koordinuoja darbuotojų veiklą ir užtikrina, kad būtų patenkinami klientų poreikiai. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
• vadovauja siuntų pristatymo strategijos ir planų rengimui bei įgyvendinimui, taip pat organizuoja siuntų pristatymo procesus ir užtikrina aukštą klientų aptarnavimo lygį;
• palaiko ryšius su klientais ir partneriais, sprendžia problemas, susijusias su siuntų pristatymo paslaugų teikimu, ir nagrinėja skundus;
• valdo veiklos biudžetą ir užtikrina išlaidų kontrolę;
• organizuoja tiesiogiai pavaldžių darbuotojų darbą, nustato kasdienius ir metinius veiklos tikslus;
• rengia ataskaitas ir analizuoja veiklos rodiklius;
• užtikrina, kad būtų laikomasi įstatymų bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių siuntų pristatymo veiklą.
Būdingos kompetencijos
• užtikrinti klientų aptarnavimą;
• bendrauti su ekspeditoriais;
• stebėti pagrindinius veiklos rezultatų rodiklius;
• valdyti finansinius išteklius;
• vykdyti personalo valdymo veiklą;
• užtikrinti paskirstymo veiklos atitiktį reikalavimams.