- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
122102 - Pardavimo (padalinio) vadovas
Planuoja, organizuoja, koordinuoja įmonės pardavimų veiklą ir jai vadovauja. Remdamasis planais paskirsto pardavimų išteklius, vadovauja pardavimų komandai ir užsiima naujų rinkų paieška. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
• rengia įmonės pardavimų politikos kryptis ir strategijas;
• organizuoja pardavimų procesą, užtikrina efektyvumo ir tikslų įgyvendinimo kontrolę ir atlieka rezultatų analizę;
• vadovauja padalinio darbuotojams, nustato pardavimų užduotis ir tikslus, rūpinasi jų motyvavimu ir kvalifikacijos tobulinimu;
• atlieka konkurencinės aplinkos analizę;
• sudaro ir valdo biudžetą bei užtikrina išlaidų kontrolę;
• atstovauja įmonei derybose, tarptautinėse parodose, pardavimų konferencijose ir forumuose.
Būdingos kompetencijos
• įgyvendinti pardavimo strategijas;
• nustatyti pardavimo tikslus;
• stebėti pagrindinius veiklos rezultatų rodiklius;
• analizuoti klientų pirkimo tendencijas;
• rengti pardavimo ataskaitas;
• valdyti biudžetą.