- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
122101 - Komercijos direktorius
Atsako už įmonės komercijos padalinio pajamų formavimą, atlieka su komercija susijusias užduotis, nustato tikslus, prižiūri produktų kūrimą, planuoja ir plėtoja pardavimo paslaugas, vadovauja prekybos agentams ir nustato produktų kainas.
Pagrindinės užduotys
• derina planus, strategijas ir veiksmus, vykdomus įmonės padaliniuose, skatina verslo augimą ir jo apyvartą, siekia įmonės plėtros;
• supranta, išgauna ir panaudoja duomenų modelius, naudoja analitinius duomenis, pritaiko juos komerciniams planams, strategijoms ir verslo tikslams;
• stebi, kontroliuoja ir tiria naujus tiesioginius ir tarpinius būdus teikti rinkai paslaugas ir produktus;
• įgyvendina strategijas, reklamuoja konkretų produktą ar paslaugą, naudojasi parengtomis rinkodaros strategijomis;
• integruoja naujas sistemas, produktus, metodus ir sudedamąsias gamybos linijos dalis.
Būdingos kompetencijos
• koordinuoti verslo plėtros pastangas;
• naudotis analitiniais duomenimis komerciniais tikslais;
• valdyti pardavimo kanalus;
• įgyvendinti rinkodaros strategijas;
•įtraukti į gamybą naujus produktus.