- Titulinis
- Pratarmė
- Įvadas
- Hierarchinė struktūra
- Pagrindinių grupių, pagrindinių pogrupių, grupių ir pogrupių sąrašas
- Pagrindinės grupės ir jų aprašai
- Pagrindiniai pogrupiai ir jų aprašai
- Grupės ir jų aprašai
- Pogrupiai ir jų aprašai
- Profesijos
- Teisės aktai
- Biblioteka
- Metodiniai paaiškinimai
- Naudingos nuorodos
121203 - Personalo (padalinio) vadovas
Organizuoja personalo valdymo veiklą, kurios metu formuojamas ir didinamas įmonės personalas ir siekiama maksimaliai realizuoti kiekvieno darbuotojo darbo potencialą. Šios profesijos atstovas yra ir vadovo pavaduotojas.
Pagrindinės užduotys
• vadovauja personalo valdymo politikos formavimui, palaikymui, tobulinimui ir įgyvendinimui;
• prižiūri ir koordinuoja įmonės darbuotojų atrankos, mokymų ir kvalifikacijos tobulinimo procesus;
• stebi ir analizuoja personalo valdymo rodiklius, rengia ataskaitas ir rekomendacijas;
• organizuoja personalo padalinio darbuotojų darbą ir nustato metines veiklos užduotis;
• konsultuoja įmonės vadovus personalo valdymo klausimais;
• užtikrina, kad būtų laikomasi standartų ir teisės aktų, susijusių su darbuotojų teisėmis, sveikata, sauga ir lygiomis galimybėmis.
Būdingos kompetencijos
• laikytis įmonės politikos;
• vykdyti personalo valdymą siekiant teigiamos verslo aplinkos;
• nustatyti reikalingus žmogiškuosius išteklius;
• organizuoti personalo vertinimą;
• rengti darbuotojų išlaikymo programas;
• planuoti vidutinės trukmės ir ilgalaikius tikslus.