Pereiti į pagrindinį turinį

42
- Klientų aptarnavimo tarnautojai

Klientų aptarnavimo tarnautojai

Klientų aptarnavimo tarnautojai bendrauja su klientais, atlikdami pinigines operacijas, organizuodami keliones, suteikdami klientams informaciją, organizuodami susitikimus, dirba telefonais skirstikliais, taip pat atlieka apklausas ar pildo paslaugų gavimo paraiškas. Kompetentingam daugumos šio pagrindinio pogrupio profesijų darbui reikia įgūdžių, priskiriamų antrajam ISCO kvalifikacijos lygmeniui.Pagrindinės šio pagrindinio pogrupio darbuotojų atliekamos užduotys: piniginių operacijų bankuose, pašto skyriuose, lažybų ir azartinių lošimų įmonėse atlikimas ar kelionių organizavimas; klientų prašomos informacijos teikimas ir susitikimų organizavimas; telefonų skirstiklių valdymas, lankytojų pasveikinimas ir priėmimas; respondentų apklausa; pokalbiai su paraiškų gauti paslaugas teikėjais. Šio pagrindinio pogrupio profesijos skirstomos į tokias grupes:421 Kasininkai ir giminiškų profesijų tarnautojai422 Klientų informavimo tarnautojai

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
421101
421102
421103
421104
421190
421201
421202
421203
421290
421301
421302
421390
421401
421402
421403
421490
422101
422102
422103
422190
422201
422290
422301
422302
422390
422401
422402
422490
422501
422590
422601
422690
422701
422702
422703
422790
422901
422990
Subscribe to 42