Pereiti į pagrindinį turinį

422
- Klientų informavimo tarnautojai

Klientų informavimo tarnautojai

Klientų informavimo tarnautojai teikia ar gauna informaciją, susijusią su kelionių organizavimu, organizacijos gaminių ar paslaugų apibūdinimu, svečių ir lankytojų registravimu ir pasitikimu, susitikimų organizavimu, telefono skambučių perjungimu, informacijos rinkimu iš apklausų respondentų ar paraiškų gauti paslaugas teikėjų, asmeniškai, telefonu ar tokiomis elektroninėmis priemonėmis, kaip elektroninis paštas.Pagrindinės atliekamos užduotys: kelionių maršrutų rengimas, kelionių bilietų ir viešbučių užsakymas klientams; klientų, pacientų ir lankytojų pasitikimas ir priėmimas; svečių apgyvendinimo registravimas; informacijos apie organizacijos prekes, paslaugas ar politiką teikimas; susitikimų organizavimas; darbas telefonu skirstikliu; pokalbiai su apklausų respondentais ir paraiškų teikėjais, siekiant nustatyti jų tinkamumą.Šios grupės profesijos skirstomos į tokius pogrupius:4221 Kelionių konsultantai ir tarnautojai4222 Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai4223 Telefonų skirstiklių operatoriai4224 Viešbučių registratoriai4225 Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai4226 Klientų priėmimo tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas4227 Apklausų atlikėjai4229  Kitur nepriskirti klientų informavimo tarnautojai

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
422101
422102
422103
422190
422201
422290
422301
422302
422390
422401
422402
422490
422501
422590
422601
422690
422701
422702
422703
422790
422901
422990
Subscribe to 422