Pereiti į pagrindinį turinį

243
- Pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai

Pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai

Pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai planuoja, rengia, koordinuoja ir įgyvendina informacijos sklaidos programas, siekdami reklamuoti organizacijas, prekes ir paslaugas, taip pat atstovauja įmonėms, parduodančioms įvairias technines, pramonės, medicinos, farmacijos ir informacinių ir ryšių technologijų prekes bei paslaugas. Pagrindinės atliekamos užduotys: rinkos tyrimų užsakymas ir vykdymas, jų rezultatų analizė, taip pat reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių veiklos planavimas; verslo augimo ir plėtros skatinimas nustatant rinkodaros tikslus, politikos kryptis ir programas bei juos vykdant; viešinimo kampanijų planavimas ir organizavimas; rašytojų, fotografų, iliustruotojų ir kitų specialistų pateiktos medžiagos vertinimas ir atranka, siekiant palankios viešosios nuomonės; žinių apie darbdavio ir konkurentų prekes ir paslaugas, taip pat rinkos sąlygas įgijimas ir atnaujinimas; klientų poreikių vertinimas ir aiškinimas jiems apie prekes ir paslaugas bei jų demonstravimas; lankymasis nuolatinių ir galimų klientų įmonėse, siekiant nustatyti rinkodaros galimybes ir jomis pasinaudoti; kainų ir paskolos terminų nustatymas ir derybos dėl jų, sutarčių sudarymas.Šios grupės profesijos skirstomos į tokius pogrupius:2431 Reklamos ir rinkodaros specialistai2432 Viešųjų ryšių specialistai2433 Technikos ir medicinos sričių pardavimo specialistai (išskyrus informacinių ir ryšių technologijų)2434 Informacinių ir ryšių technologijų  pardavimo specialistai

Giminiškos profesijos

Kodas Pavadinimas
243101
243102
243103
243104
243105
243106
243107
243108
243109
243110
243111
243112
243113
243114
243115
243116
243117
243118
243119
243190
243201
243202
243203
243290
243301
243302
243303
243304
243305
243390
243401
243402
243490
Subscribe to 243